Upozornenie!

Vitajte na našej novej stránke! Treba sa znova registrovať . 

Získajte tým 5% zľavu!

 

Obchodné podmienky

DODACIE PODMIENKY

PREDÁVAJÚCI

Mobil: +421 907 909 719

E-mail: elecom@elecom.sk

Fakturačná adresa

ELECOM s.r.o.
Kazanská 3
821 06 Bratislava - Podunajské Biskupice 

IČO: 35818204
DIČ: 2020215164
IČ DPH: SK2020215164

Julius Šlank - konateľ spoločnosti 
  

1. OBJEDNÁVANIE

Tovar si môžete objednať priamo cez náš e-shop. Všetky údaje je potrebné vyplniť vrátane telefónneho čísla a e-mailu. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje jej záväznosť a zároveň súhlasí s týmito obchodnými podmienkami. Akékoľvek potrebné informácie( iný spôsob prebratia tovaru , tovar je určený na ďalší predaj atď. ) vpísať do kolonky poznámka.
O prijatí Vašej objednávky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu troch pracovných dní od jej prijatia. O odoslaní tovaru Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade nejasností alebo o navrhnutí vhodných alternatív Vás budeme kontaktovať telefonicky, e-mailom.

Spôsoby platby

  • Platba prevodom na účet: 
    € : SK51 7500 0000 0040 2812 4724
    USD : SK10 7500 0000 0040 3016 9155 
  • Platba hotovosti / kartou pri osobnom prevzatí na prevádzke
  • Platba na dobierku pri prevzatí
  • Platba kartou cez platobnú bránu Shoptet Pay

2. TERMÍN DODANIA

Objednávky vybavujeme v priebehu 2- 14 dní, ak tovar bude meškať, budeme Vás informovať o dôvode zdržania a ďalšom postupe cez e-mailovú adresu alebo telefonicky

Balíky sú zasielané:

  • Slovenskou poštou 
  • Kuriérskou službou 
  • Packeta

3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

Zodpovedáme za:

  • druh a množstvo tovaru za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, prípadné zmeny budú konzultované so zákazníkom telefonicky vopred
  • tovar, ktorý vyhovuje normám a predpisom SR
  • Tovar bude kvalitne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

Nezodpovedáme za:

  • poškodenie zásielky, oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou,
  • oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanými kontaktnými informáciami

4. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

  • kupujúci sa zaväzuje prebrať tovar , skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade zistenia akýchkoľvek nedostatkov nám to ihneď oznámiť
  • zaplatiť za Tovar pri jeho prebratí vo výške, ktorá je uvedená na obale zásielky
  • v prípade, že si zákazník Tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady opätovného doručenia tovaru

5. ZÁRUČNÁ DOBA

Na predávaný tovar, pokiaľ to nie je uvedené inak sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol mechanicky poškodený, alebo bol zničený neodbornou manipuláciou zákazníka.

6. VRÁTENIE TOVARU

V prípade, že nie ste s tovarom spokojní, zašlite nám ho späť nepoškodený v pôvodnom nepoškodenom obale na našu adresu obyčajným poisteným balíkom alebo listovou zásielkou. Peniaze za vrátený tovar Vám zašleme priamo na účet. Peniaze za poštovné a balné nevraciame.

Podmienky vrátenia tovaru
  1. Právo na vrátenie tovaru platí do 14 dní od doručenia tovaru.
  2. Tovar nesmie byť poškodený a použitý (pajkovaný).
  3. Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale. 
Podmienky vrátenia peňazí
  1. Právo na vrátenie peňazí platí do 14 dní od doručenia tovaru.
  2. Tovar nesmie byť poškodený a použitý (pajkovaný).
  3. Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale. 



CENY TOVARU

Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetvej stránke sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb. Vyhradzujeme si právo na zmenu ceny v našom internetovom obchode. Ceny môžu byť zmenené v prípade, že sa menila ich nákupná, dovozná cena alebo sa ceny menili s nami nezavineného dôvodu (tzn. politické udalosti vnútroštátne alebo zahraničné, zmeny cien, sadzby DPH a pod.)

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Prípadné poškodené kusy alebo kusy určené na výmenu nám pošlite späť na našu adresu spolu s originálnym dokladom o zakúpení ( s faktúrou) a priložte sprievodný list, v ktorom zdôvodníte vrátenie tovaru. Balík odporúčame posielať ako poistenú zásielku. V prípade poškodenia balíka pri poštovej preprave, už pri preberaní poškodeného balíka požiadajte na pošte o potvrdenie, že balík ste už preberali poškodení a obratom nám ho zašlite späť. Náklady na úhradu škody budeme vymáhať od Slovenskej pošty. Ostatné reklamácie budú vybavované podľa platného obchodného zákonníka.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

  • preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru


Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia.

Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetvej stránke sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb. Vyhradzujeme si právo na zmenu ceny v našom internetovom obchode, to znamená, že ceny môžu byť zmenené, v prípade, že sa menila ich nákupná, dovozná cena alebo sa ceny menili z dôvodu vyššej moci (tzn. politické udalosti vnútroštátne alebo zahraničné, zmeny cien, sadzby DPH a pod.)

Ochrana osobných údajov 

1. V súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o ochrane osobných údajov" ) a nariadenia Europského parlamentu a rady (EU) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov , ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov , ďalej len "nariadenie" ) Dodávateľ (ako prevádzkovateľ) spracúva osobné údaje odberateľa - fyzickej osoby uvedené v zmluve na účel jednoznačnej identifikácie , správy a fakturácie za dodávky tovaru .

2. Kontakt na zodpovednú osobu dodávateľa výlučne v súvislosti s ochranou osobných údajov je slank@elecom.sk